شناسهٔ خبر: 171950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه وشهرسازی به مناسبت روز فناوری اطلاعات

جنوب کرمان امیری مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در جلسه ای به مناسبت روز فناوری و اطلاعات این روز را به تمام فعالان پرتلاش و نوآور حوزه فناوری اطلاعات، به ‌ویژه همکاران این حوزه در اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان )،ابراهیم امیری  مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت : این روز که هم‌زمان با سال‌روز تولد محمدبن‌موسی خوارزمی، به‌عنوان «روز فناوری اطلاعات» (انفورماتیک)نام‌گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای یادآوری اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات است.

 وی با توجه به اهمیت و جایگاه امروزه IT و نقش حیاتی آن در ارتقای زندگی شغلی وشخصی مردم اظهار داشت: این مفهوم پایه و اساس ارتباطات، فناوری‌ها، نوآوری، یکپارچه سازی‌ها و سایر جنبه‌های مهم زندگی شغلی و شخصی مردم  است که به ادارات، نهاد ها و شرکت ها کمک می‌کند تا به پتانسیل کامل خود برسند.

امیری بیان کرد: هدف اصلی این اقدام، ترویج و تسریع در توسعه فناوری در زمینه‌های مختلف است.  به‌یقین در عصر کنونی که پیشرفت و توسعه در همه جوامع، وابسته به دانش فناوری اطلاعات است، نقش و اهمیت این حوزه در بهبود کیفیت امور، ارائه خدمات و برقراری ارتباطات اجتماعی پررنگ‌تر شده است. دانش فناوری اطلاعات، از جمله زیرساخت‌هایی است که به‌عنوان یک محور پرتوان، زمینه‌ساز حرکت رو به‌جلو در بهره‌مندی از دستاوردهای حوزه‌های متنوع علمی شناخته شده و توانسته خدمت‌رسانی مؤثر در این عرصه‌ها را توسعه بخشد.

 وی در پایان ضمن تبریک این روز به فعالین این عرصه گفت:  از زحمات همکاران پرتلاش و نوآور حوزه فناوری اطلاعات در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ، قدردانی می کنم  و از خداوند متعال برای همه همکاران موفقیت و بهروزی روزافزون را مسألت دارم.